Resete Hiomotie 10, 00380 Helsinki

Resete

347 Arvostelut
  • keskiviikko9–17
  • torstai9–17
  • perjantai9–17
  • lauantaiSuljettu
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai9–17
  • tiistai9–17
Resete Hiomotie 10, 00380 Helsinki

Liiketoiminnasta

Resete - Valtuutettua huoltoa nopeasti ja asiantuntevasti | Huollamme kaikki laitteesi puhelimista tietokoneisiin ja älykelloihin. Merkkivaltuutettua huoltoa laitteidesi parhaaksi Helsingissä ja Tampeerella.

Yhteystiedot

Verkkosivusto
Soita meille
+358956557313
Hiomotie 10, 00380 Helsinki

Tunnit

  • keskiviikko9–17
  • torstai9–17
  • perjantai9–17
  • lauantaiSuljettu
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai9–17
  • tiistai9–17

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Luottokortit
  • Maksukortit

Suositellut arvostelut

katja kirva
10.01.2024
Resete
Lähetettiin iphone 7 plus korjattavaksi DNA:n kautta, puhelin kuumeni tulikuumaksi näytön vasemmasta alareunasta hyvin lyhyeessä ajassa ja kun puhelimen avaa niin näyttö värähtää nopeasti. Huollossa kesti viikko ja sanoivat että laitteesta ei löytynyt muka ollenkaan vikaa ja täysin kunnossa. Ei varmasti ole normaalia tuollainen kuumeneminen ja ilmeisesti eivät olleet edes tutkineet kunnolla koko laitetta. Melkein arvasin ettei tule puhelin kuntoon näitä arvosteluja katsoessa. Erittäin pettynyt, en suosittele ketään lähettämään tänne huoltoon. Vielä DNA:n huolto- ja takuukumppani, luulisi että tekisivät hommansa kunnolla.Toinen firma löysi vian heti ja korjasi puhelimen tunnissa.
Teemu
21.12.2023
Resete
Eipä voi kehua. Puhelin ei enää latautunut, ja takuuta oli jäljellä, joten vein jälleenmyyjälle. Tarkisti vikaa ja takuun voimassaolon, ja totesi Jep
An_tza
09.12.2023
Resete
Puhelimen varaosaa koitin tiedustella. Ensimmäinen vastaus tuli suht nopeasti (jossa pyydettiin lisätietoja), mutta tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään kyselyistä huolimatta. En voi suositella mitenkään päin.Can't recomend this company. They have issues with communication.
jouko t
06.12.2023
Resete
Puhelin tuli huollosta. Piirikortti oli vaihdettu. En tiedä korjaantuiko alkuperäinen vika mutta ainakin näyttöön oltiin saatu tehtyä vika jota ei ennen ollut. Eli viiruja käynnistäessä ja sammuttaessa. Jonotin dna pisteellä kahteen otteeseen yht toista tuntia ja ajoin turhaan 64km puhelinta noutamassa. Ilmoitin dna pisteellä vaativani 35 eur korvausta turhasta käynnistä plus km korvauksen. Sieltä otettin yhteyttä teihin ja sieltä kerrottiin että reklamaation voi tehdä mutta ette suostu korvaamaan mitään koska vika voi olla postin tai nokian osassa. Myöskään dna ei halua korvata mitään.Tein reklamaation spostiin mutta siihen tuli vastaus ettei viesti mene perille koska sposti on täynnä.Eli teiltä päin lasku tulee kyllä turhasta ja näköjään arvostelujen mukaan joskus aiheellisestakin huoltokäynnistä eli se 35eur mutta asiakkaalla ei näytä olevan oikeusturvaa. Teen kumminkin kuluttajaneuvojalle imoituksen.Ja asiahan ei ole loppuun käsitelty. Saa nähdä tuleeko puhelin tällä kertaa missä kunnossa ja milloin. Siihen mennessä olen käyttänyt asian hoitamiseen puolipäivää aikaa ja 128km autolla ajoa.
Joni N
29.10.2023
Resete
Todella kehno firma, kello ollut huollossa 2kk, sähköpostiin vastaamiseen menee keskimäärin 3-4 päivää ja nekin ympäripyöreitä. En suosittele kenellekään tätä firmaa.
A J K
26.10.2023
Resete
Vie Apple laitteesi suosiolla muualle (esim. Mcarelle). Antaisin 0 tähteä, jos se olisi mahdollista.MacBook Pro:n näppäimistönvaihto Applen takuuohjelman mukaisesti ei olisi voinut mennä huonommin. Laitetta huoltoon luovuttaessa sovittuna ajankohtana tiskin takana oleva asiakaspalvelija vaati laitteen salasanaa (jolla pääsee käsiksi iCloud dataan ml. salasanat). Luonnollisesti salasanan antamisesta kieltäydyttäeni, myös toinen asiakaspalvelija liittyi kerhoon vaatimaan salasanaa, vaikka hänellä oli keskustelu käynnissä toisen asiakkaan kanssa. Muutaman minuutin inttämisen jälkeen toinen asiakaspalvelija poistui takahuoneeseen viiden minuutin ajaksi ja palattuaan kertoi, ettei salasanaa tarvitsekaan antaa. Noh, luovutin laitteen huoltoon tästä huolimatta sillä vapaita aikoja hyvään huoltopaikkaan (Mcare) ei ollut vapaana noin viikkoon, hyvää kannattaa todella odottaa. Vuorokauden kuluttua sain tekstiviestin, että laitteeni ei kuulukaan Applen huolto-ohjelmaan enää sillä aikaraja oli juuri ylittynyt. Tämä oli melkoinen yllätys sillä varausta huoltoon tehtäessä minuun oltiin puhelimitse yhteydessä ja huoltotoimenpide käytiin läpi huolellisesti ja laitteen sarjanumero tarkistettiin. Koska laite oli ollut yön yli heillä huollossa"

Lisää arvostelu

Kartta

Hiomotie 10, 00380 Helsinki
Resete