Kaluste 10 Kirrinpolku 2, 40270 Jyväskylä

Kaluste 10

67 Arvostelut
  • keskiviikko10–18
  • torstai10–18
  • perjantai10–18
  • lauantai10–15
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai10–18
  • tiistai10–18
Kaluste 10 Kirrinpolku 2, 40270 Jyväskylä

Liiketoiminnasta

Kaluste10 – Laadukkaat huonekalut, sohvat, vuodesohvat, valaisimet ja matot rahtivapaasti netistä | Kaluste10 | Mahtava valikoima upeita tuoteperheitä, laadukkaita kalusteklassikkoja desing-huonekaluja ja trendikkäitä uutuuksia markkinoiden parhailta toimittajilta.

Yhteystiedot

Soita meille
+358207120470
Kirrinpolku 2, 40270 Jyväskylä

Tunnit

  • keskiviikko10–18
  • torstai10–18
  • perjantai10–18
  • lauantai10–15
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai10–18
  • tiistai10–18

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Luottokortit
  • NFC-mobiilimaksaminen
  • Esteetön pysäköintialue
  • Maksukortit
  • Kotiinkuljetus
  • Asioiminen sisällä kaupassa
  • Nouto oven edestä
  • Toimipaikkanouto
  • Esteetön hissi
  • Kokoamispalvelu

Suositellut arvostelut

Corinne Mustonen
25.01.2024
Kaluste 10
En suosittele Kaluste10 kellekään. Sain uskomattoman huonoa palvelua, tuotteeni viivästyivät YLI NELJÄLLÄ KUUKAUDELLA - enkä viivästyksistä tiedotettu juuri ollenkaan. Tuotteet viivästyivät moneen otteeseen. Asiakaspalveluun oli vaikea saada yhteyttä. Kuljetusyhtiöönkään ei kuulemma pystynyt olemaan yhteydessä. He jättivät tavarat ulos kadulle, ja kieltäytyivät tuotteiden kantamisesta. Olin maksanut kotiinkuljetuksesta, kadulle jättämistä ei mainittu missään/ muita palveluita ei ollut tarjolla. Olen ollut yhteydessä Kaluste10 korvauspyynnöllä mutta sitä ei tarjottu eikä tilannetta juurikaan pahoiteltu. Tilatkaa tuotteenne - mistä tahansa - muualta.
Jari Parkkinen
23.01.2024
Kaluste 10
Tilasin sohvan noin kuuden viikon toimitusajalla. Viikko tuli lisää toimitusaikaan, jonka jälkeen ilmoitettiin, että pitäisi odottaa vielä 5 viikkoa.Ei hyvityksiä. Onnistuttiin sentään jossain, nimittäin purkamaan kaupat. Rahoja odotellessa. En suosittele.
St Jittis
07.01.2024
Kaluste 10
Minä ostin sohvat käteisellä 11.11.2020 ja toimitus oli viikolla 52. Sohvaa ei alkanut kuulumaan soitin ja myyjä selvitti asiaa. Virossa on kulma tuotanto keskeytynyt ja jatkuu ehkä Tammikuussa 2021. Nyt ollaan tammikuun lopussa ja mitään ei ole kuulunut myyjän taholta.Toisen huonekaluliikkeen kautta sain tiedon, että kyllä ao. sohvia on keskusvarastolla!!Ei vaan Kaluste10 huolehdi asiakkaistaan!!
Hannu Valkama
04.01.2024
Kaluste 10
Vanha kulmasoffa viedään pois, ilman kierrärysmaksua!Siitä pisteet Sotkalle!Ainut huonekaluliike, jossa tälläinen palvelu!
Tommi Turunen
26.12.2023
Kaluste 10
Erinomaista palvelua. Myynnissä olevat tuotteet tunnetaan perinpohjin ja osataan suositella tarpeeseen sopivaa tuotetta ja kerrotaan rehellisesti asiakasta aliarvioimatta mikäli oma mieltymys ei ole optimaalinen valinta käyttötarpeen huomioiden.Edit pe 4.6.2021/ 5 -> 3 tähteen.Alkuperäinen toimitus piti tapahtua toukokuun alussa, mutta sohvaa odotellaan edelleen. Toimituksen myöhästymisestä ei olla oltu millään tavalla yhteydessä ja selvittely on jäänyt täysin asiakkaan vastuulle. Ymmärrän hyvin, että toimituksissa on haasteita erinäisistä syistä, mutta tämä tulisi kertoa rehellisesti tilausta tehdessä.Viimeinen lupaus oli tämän viikon keskiviikko ja toimitus loppuviikosta. Ilmeisesti sohva todellakin on saapunut heille, mutta tähänkin vaadittiin puhelinsoitto koska tavaraa ei oltu lajiteltu". Kuljetusliikkeen pitäisi olla yhteydessä toimituksesta
Minna Lehtomäki
06.12.2023
Kaluste 10
Kun tuli meidän vuoromme asiakaspalvelussa, niin myyjä ei suostunut ottamaan tilausta vastaan. Oli liian pienestä tilauksesta kyse. Kuulemma haluaa palvella muut asiakkaat ensin. Halusimme tilata lisää vetokoreja vaatekaappiimme. Ei jääty odottelemaan.
Kakriainen
03.12.2023
Kaluste 10
Tänään oli ensimmäinen ja takuulla myös viimeinen kerta, kun käyn kyseisessä liikkeessä. Menimme puolisoni kanssa sisälle. Aulassa tiskin takana istui mies ja nainen, siis liikkeen henkilökuntaa. Kumpikaan ei edes nostanut katsettaan, kun kävelimme ohi, tervehtimisestä puhumattakaan. Kävelimme kierroksen kaupassa, ja samalla erään miesmyyjän ohi. Hänkään ei tervehtinyt meitä, ei ollut huomaavinaankaan, ihan kuin olisimme olleet täyttä ilmaa. Poistuessamme käveltiin uudestaan aulassa tiskin takana istuneen kaksikon ohi. Edelleenkään ei minkäänlaista huomiota sieltä suunnasta. Olettaisin, että tämän hintatason liikkeessä palvelukin olisi hieman parempaa kuin muualla. Mutta tässä tapauksessa palvelua ei ollut ollenkaan, meitä ei noteerattu millään tavalla, yhteensä kolme myyjää ylenkatsoi meitä. Onneksi kivenheiton päässä kilpailijalla oli ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua heti ovelta saakka.
Jorma Moilanen
29.11.2023
Kaluste 10
Tuli kaupat. Miellyttävä myyjä joka ei tuputtanut tuotettaan vaan oli erittäin asiallinen ja osaava.
Eila Rooseli
30.10.2023
Kaluste 10
Ihastuin netissä Kaluste10 terassikalusteisiin. Sohva ei ollut edes vielä virallisesti myynnissä, mutta minulle annettiin linkki, josta pääsin näkemään sohvan mitat. Asetelmaan kuuluvat pöytä ja tuolit olivat jo tilattavissa ja olisin saanut ne nopeastikin, mutta sovimme että toimitetaan kaikki samalla kertaa toukokuun puolivälissä, kun sohvakin saatavilla. Näin teimme ja kalusteet tulivat kuten sovittiin ja erinomaisesti pakattuina! Täydet pisteet täältä!
Anni A.
25.10.2023
Kaluste 10
Huono palvelu, tuotteet pahasti myöhässä eikä mitään ilmoituksia tästä. Lopulta sähköposteihin ei enää edes vastattu.

Lisää arvostelu

Kartta

Kirrinpolku 2, 40270 Jyväskylä
Kaluste 10