Nordea Asematie 10, 01300 Vantaa

Nordea

82 Arvostelut
Nordea Asematie 10, 01300 Vantaa

Liiketoiminnasta

Nordea Asiakaspalvelu | Nordea | Nordea Asiakaspalvelu palvelee henkilöasiakkaita päivittäisissä pankkiasioissa ja auttaa löytämään nopeimmat tavat asioida itsepalvelukanavissa.

Yhteystiedot

Tunnit

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Esteetön pysäköintialue
  • Ajanvaraus on pakollinen

Suositellut arvostelut

Sini Kaarivaara
24.01.2024
Nordea
Nordea ylipäätään pankkina on täysin turha. Robotti päättää saatko luottoa tai lainaa, asiakaspalveluun soittaessa vastaus on aina computer says no". Olen hyväpalkkaisena projektietyöläisenä hakenut vuosien mittaan ties mitä luottoja ja kortteja
Francis Stubbe
22.01.2024
Nordea
As a Dutch citizen the service, or rather lack there of, of Nordea is baffling to me. You make an appointment for a bank account, go there and then find out they made a mistake in the place of where the appointment is. Luckily I'm pretty mouthy so I got them (they where super reluctant) to help me anyway.So they ask for my passport and ID number which I give them. But no they need the piece of paper that says I was granted an ID number, they already looked me up in the system and could see everything was fine. So now my husband had to find the paper and send it through his banking app so they could proceed. After this I would expect to get a bankaccount right away, seeing I had to wait for my appointment for several weeks  but no now it will take 2 weeks to process my information and I will get a call when that's done to make yet another appointment to get my bankaccount. At this point Nordea had already made it to my worst experiences in Finland" list. But one needs a bank code to live here so I went home and waited 2 weeks. That time passed and I called customer service
Jörgen Jörgen
31.12.2023
Nordea
erittäin huonoa palvelua
Ten Väli
28.12.2023
Nordea
Puolisolle oli varattu aikaa nordean koska ei saa tunnistautua pankkitunnuksilla. nordea pyysi henkkareita sit huomasivat että on virolainen. kysyivät henkilötunnuksen ja puolisoni antoi sen. mutta silti ei riittänyt. NYT HE HALUAVAT NÄHDÄ OLESKELU LUPA tai VÄESTÖREKIGSTERISTA TIETOJA..
Aaron Forsblom
17.12.2023
Nordea
Herran jestas on nykyään vaikeeta päästä pankkiin. Pitää odottaa eteisessä että joku tulee hakemaan ja siinäkin on myöhässä.
Kride Löfberg
10.12.2023
Nordea
Nyt on kehujen paikka alotan vartiasta joka oli todella asiakas palvelu henkinen hoitaen tonttinsa mallikkaasti kuten myös pankkivirkailija hyvän huumorin omaava rento ja mukava nuori mies tunnistautuminen kävi näppärästi iso kiitos hänelle ja vartialle29. 3.2021 kl15 terkuin paljon pälpätä asiakas kiitos ku jaksoit kuunnella
Jullestiina Nuamanen
08.12.2023
Nordea
Kun astun sisään missään ei ole jonotus lippuautomaatia, pyörin alussa ja koitan kysellä asiaa asikaspalvelu tiskikiltä. Kolmanen kysymyksen kohdalla saan vastauksen että sen tästä tiskiltä naama nyrpistellen. Lopulta pääsen asiakaspalvelu pisteeseen missä selviää että tässä pankissa ei voi tehdä tilisiirtoja !!! Tämä pankki ei myöskään käsittele käteistä, edes laskun maksu ei onnistu. Tilisiirto kuitenkin onnistui kun korotti ääntä, tämä vaati 3 työntekijää ja 15 min aikaa.
Hellu Piiro
23.11.2023
Nordea
Kyllä palvelut ovat huonontuneet sitten niistä kun viellä palveltiin . Jos jättää soittopyynnön , tulee vastaus viestinä , Ottakaa asiakaspalveluun yhteys puhelin numeroon jn,,,,, Eipä mitään soitto siis , jossa ensin mies ääni jaarittaa liirunlaarumia , tovin , mainiten myös parannamme ja kehitämme pankkipalveluita :) :) :) :) Juu , huononpaan suuntaan , Siinä linjoilla seuraavaksi palvelemme teitä hetken kuluttua , ja aikka arvioidaan menevän 20 minsaa , kuka helkkari jaksaa luuri korvassa odotella . PANKIN TOIMINTA ON ASIAKKAALLE KALLISTA JA AIVAN HANURISTA , HÄVETKÄÄ HITTO TUOTA YHTÄÄKÄÄN TÄHTEÄ EI TEILLE , MUTTA SEKIN PAKOTETTIIN LAITTAMAAN KUN MUUTOIN EI JULKAISU LÄHDE ETEENPÄIN . AROSETLU ON ISO - 0. YHDEN MIKÄ NORDEA OSAA ON SELITYSTEN SELITYS , ,KUTEN SOITITTE KENTIES RUUHKA AIKAAN , JOKA TARKOITTANEE SITÄ ETTÄ RUUHKA ON PÄIVITTÄISTÄ KUN JOKA PÄIVÄ VIIKON AIKANA SAMA SOITTI SITTEN MIHIN VUOROKAUDEN AIKAAN TAHANSA JA KUINKA MONTA KERTAA HYVÄNSÄ , ON AIKA SIIS ETSIÄ PANKKI JOKA ON IHMISLÄHEINEN JA MISSÄ SAA PALVELUA , ENKÄ OLE AINUT JOKA ON TÄTÄ MIELTÄ TÄSTÄ PANKISTA
Maikku Mönkkönen
10.11.2023
Nordea
Todella surkeeta toimintaa. Lukittuja pankkitunnuksia ei saa moneen viikkoon avattua. Yhteyttä ei saa koska palvelupuhelutkin suljettu tilin hakkerikäytön myötä. Chat on vain osaamaton robotti eikä tietävämpään ns. kollegaan pääse ilman tunnuksia. Asiakaspalvelu on siis aivan ala-arvoista.
S.M. H
04.11.2023
Nordea
Hyvä juttu kun täällä on talletusautomaatti missä voi tallettaan lapsen kanssa mm. kolikoita säästölippaasta.

Lisää arvostelu

Kartta

Asematie 10, 01300 Vantaa
Nordea