R-Kioski Matkakeskus Hannikaisenkatu 20, 40100 Jyväskylä

R-Kioski Matkakeskus

43 Arvostelut
  • keskiviikko6–21
  • torstai6–21
  • perjantai6–21
  • lauantai7–21
  • sunnuntai9–21
  • maanantai6–21
  • tiistai6–21
R-Kioski Matkakeskus Hannikaisenkatu 20, 40100 Jyväskylä

Liiketoiminnasta

Jyväskylä Matkakeskus / R-kioski | Nopeaa ja mukavaa on asiointi.

Yhteystiedot

Soita meille
+358505266558
Hannikaisenkatu 20, 40100 Jyväskylä

Tunnit

  • keskiviikko6–21
  • torstai6–21
  • perjantai6–21
  • lauantai7–21
  • sunnuntai9–21
  • maanantai6–21
  • tiistai6–21

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Luottokortit
  • Asioiminen sisällä kaupassa
  • Toimipaikkanouto

Suositellut arvostelut

P Närhi
18.01.2024
R-Kioski Matkakeskus
Hyvää palvelua olen saanut. Hyviä tarjouksiakin. Makeutusaineet kahviin saa kassalta kun vaan pyytää!
Jukka Pehkonen
10.01.2024
R-Kioski Matkakeskus
Paikka siisti mutta palvelu ihan onnetonta, r-kioskin tyttö jauhoi purkkaa tylsistyneen näköisenä ja muisti tuoda sen palvelussakin esille. Paikan muutkin työntekijät olivat kuin se" otsassa
Anne
04.01.2024
R-Kioski Matkakeskus
Siisti ja vilkas paikka. Hyvää kahvia saatavilla. Valikoimaa löytyy ihan kohtuulliseen hintaan.
Marko Varjo
27.12.2023
R-Kioski Matkakeskus
Kätevä sijainti ja helppo hakea evästä bussi- tai junamatkaa varten.
Rock Åkerlund
22.12.2023
R-Kioski Matkakeskus
Hyvä ärrä. Monesti aikaisin auki ja kahvi tuoretta.
Max
29.11.2023
R-Kioski Matkakeskus
Really rude customer service! I was trying to buy a muffin, which had the price tag of €2.10 in the shelf. Then when I got to the counter she told me the price is €2.30.I kindly mentioned that the price is actually €2.10, as advertised in the store. Then she told me: Too bad! That sign is wrong!" Instead of giving me a €0.20 discount.After that I did not want the muffin anymore and frankly I had lost my apetite.0/10 experience!"
Reetta Bee
04.11.2023
R-Kioski Matkakeskus
Sain maksavana asiakkaana todella huonoa ja ala-arvoista asiakaspalvelua kun yritin hoitaa paketti tilaustani ja sen noutoon liittyvää asiaani. Myyjä ei osannut edes vastata, hermostui asiallisista perus kysymyksistä, valitti siitä että ollut useamman päivän töissä ja antoi väärää tietoa, että minulle ilmoitetaan viestillä koodi mikä on kuulemma samalla joku hyllynumero. Sitten kun tulin takaisin kysymään paketista, että eikös he sen hyllynron lähetä, että voiko edes katsoa paketin koodilla paketin tilannetta missä se on. Ei voinut ja hermostui vielä enemmän. Hermostuneena selittää että tarvitsee pin koodin. Miksi sitten itse aikaisemmin sanoi sitä hyllynumeroksi? Olen käsittänyt että hyllynron laittaa paikka mistä paketti haetaan? Eli myyjä sekoili itse sanoissaan ja suuttui minulle, kun tulin tämän tiedon pohjalta esittämään lisä kysymyksiä. Mitään muuta en halunnut tietää kuin sen että miksi on tullut viesti että paketti on siellä ja kuka lähettää koodin ja milloin, kun paketti oli tänään luvattu, että saisin pakettini. Tai edes tietoa miksi on ilmoitettu että se on siellä. Enkä saanut edes lopulta koko luvattua pakettia, siitä en tosin tiedä onko syy kuljetuksen vai ärrän, kun myyjän vastauksetkin jäi todella vajaiksi ja vääräksi tiedoksi. Ja pakettini on hyvin arvokas, jonka olen jo maksanut ja se luvattiin kuljetuksen puolelta tänään klo21 mennessä ja olisin sen todella tänän tarvinnut. En saanut. Sain vain stressiä kun en edelleenkään tiedä pakettini tilanteesta. Otan toki yhteyttä kuljetukseenkin. Antaisin 0 tähteä jos pystyisin. Minulla kului paljon aikaa, rahaa ja hermoja asiointiin, minkä olisi voinut hoitaa asiallisesti kysymyksiin vastaamalla OMAN TYÖPÄIVÄNI jälkeen. Jep, minäkin olen ollut tämän viikon töissä ja hoidan asiani töitteni jälkeen. Hän saa työstään pakettien kanssa palkan, minä olen maksava asiakas. Hänen työtään on asiakaspalvelu. En enää koskaan asioi täällä. Riitti että tämä yksi myyjä oli näin törkeä joka ilmein ja elein osoitti selvästi etten ole paikkaan tervetullut, vaikka oma käytökseni oli moitteetonta,asiallista ja ystävällistä. Näytin kaikki saamani tiedot ja kerroin ja selvitin itse kaiken mitä tilanteesta tiesin. Ikinä ei ole jäänyt noin paha mieli mistään asiakaspalvelusta". Ei ikinä. Käyn hakemassa pakettini kun jos viimein sen saan enkä enää liikkeeseen jalallani astu. Enhän edes ollut sinne tervetullut. Lisäksi aukiolo-ajat on netissä ilmoitettu väärin. Kun kysyin aukiolosta
satu salovaara
28.10.2023
R-Kioski Matkakeskus
Perushyvä ärrä, Matkakeskuksen matkustajia palveleva valikoima
Jaakko Nurro
27.10.2023
R-Kioski Matkakeskus
Ostin kaksi kahvia ja jäi kahvipassi saamatta,kysyin passia ja leimoja.Kuulema ei voi enään merkitä passiin koska kahvit lyöty koneeseen.Oli viimeiset kahvit tältä kioskilta.Ei pienintäkään asikakaspalveluun viittaavaakaan löydy näiltä teini myyjiltä.
Satu Putkonen
25.10.2023
R-Kioski Matkakeskus
Ei ole auki, vaikka niin täällä netissä sanotaan. Pakettia on turhaan yritetty päästä hakemaan. Saa nähdä milloin on auki seuraavan kerran? Voisi paremmin ilmoittaa netissä. Ei auta, jos lappu on ovessa.

Lisää arvostelu

Kartta

Hannikaisenkatu 20, 40100 Jyväskylä
R-Kioski Matkakeskus