Sanoma Media Finland Oy Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki

Sanoma Media Finland Oy

155 Arvostelut
  • keskiviikko6.30–17
  • torstai6.30–17
  • perjantai6.30–17
  • lauantai7.30–12
  • sunnuntai7.30–12
  • maanantai6.30–17
  • tiistai6.30–17
Sanoma Media Finland Oy Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki

Liiketoiminnasta

Oma Sanoma | Sanoman asiakastuki | Tuotteiden ohjeet, usein kysytyt kysymykset ja asiakasedut - kaikki samassa osoitteessa. Oma Sanomassa voit myös tarkastella ja hallinnoida kaikkia Sanoman tilauksiasi yhdessä paikassa.

Yhteystiedot

Verkkosivusto
Soita meille
091221
Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki

Tunnit

  • keskiviikko6.30–17
  • torstai6.30–17
  • perjantai6.30–17
  • lauantai7.30–12
  • sunnuntai7.30–12
  • maanantai6.30–17
  • tiistai6.30–17

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Esteetön pysäköintialue

Suositellut arvostelut

Tanja Pietarinen
13.01.2024
Sanoma Media Finland Oy
Puhelinmyyjä tarjosi digi-lehteä ja äänikirjaa.Tilausvahvistusta ei tullut mutta lasku kyllä löysi meili osoitteeni.Minulla oli jo asiakastunnus olemassa nykyisessä osoitteessani.Tämä tilaus oli laadittu uuteen asiskasnumeroon ,vanhaan osoitteeseeni,sähköpostiosoite joka ei ole olemassa.Lasku tuli elokuussa-20 maksoin luulleeni sen kuitenkin tilauksen alkavan marraskuussa-20.enkä osannut kaivata tilausta aijemmin.ihmettelin sitten marraskuussa-20 uutta laskua ja ettei lehteä pysty lukemaan jolloin sitten huomasin tilaukseni olevan kokonaisuudessa pielessä.Palauttivat marraskuussa-20 maksetun laskun ,mutta elokuun maksua eivät hyvitä mitenkään koska olen hyväksynyt sen maksamalla.mikä vastuu on myyjällä että tiaus on oikein ja tilausvahvistukestahan sen olisi voinut tarkistaa tiedot,sitä ei koskaan tullut Hyvä Terveys lehden olin tilannut ja lopetin sen heti kun huomasin että Sanomaan ei voi luottaa.Harmittaa että Aku Ankka on Sanomien alaisuudessa.Sanomalta en kuitenkaan enää tilaa.Petollista toimintaa
Elias Lehtola
03.12.2023
Sanoma Media Finland Oy
Ei asiakaspalvelua sähköpostitse missään näkyvillä, kirjallisesti ei saa kommunikoitua.
Jaakko Ahokas
17.11.2023
Sanoma Media Finland Oy
Nauhoitus kertoi että jonotusaika on n.10 min. Jonotin sen ajan, minkä minkä jälkeen nauhoitus kehotti painamaan 8:aa, jotta he soittavat takaisin. Tämän jälkeen tuli ilmoitus että takaisin soiton tallennus epäonnistui, soita uudestaan, eli jonotus tällöin alusta. Asiaani ei voi hoitaa sähköisesti. Ei ihme että palvelun arvioinnin ka. on 1,3.
Antero P
11.11.2023
Sanoma Media Finland Oy
Roskafirma joka häiriköi puhelimitse muutaman päivän välein, vaikka numeroni on salainen. Laitan aina estolistalle, mutta soittavat uudesta numerosta taas parin päivän päästä. Ihanko vakavissaan luulevat, että kymmenen blokatun numeron jälkeen muutankin mieleni, ja tilaan ilomielin mitä kuraa nyt sattuvatkin tarjoavan..
Armi Alaverronen
08.11.2023
Sanoma Media Finland Oy
Olen ollut Hesarin tilaaja vuosikymmeniä. Viime vuosina on ollut surkeaa toimintaa jakelussa ja asiakaspalvelussa. Jakelu ei toimi ja puuttuvan lehden saanti kestää 3 päivää. Asiakaspalvelu maksullinen ja sielläkin mokataan. Täytyy varmaan lopettaa tilaus!
Ulla Koskinen-Laine -
31.10.2023
Sanoma Media Finland Oy
Tilasin edullisena kaupitellun digi-hesarin puoleksi vuodeksi elokuulla. Ei lähtenyt toimimaan (vaikka aiemmat pätkätilaukset toimivat moitteetta). Parin kuukauden aikana askartelin aiheen parissa asiakaspalvelun avustuksella. Viimeisinä kertoina ilmoitin, että en jatka tilausta enkä tätä pelleilyä. Kuvittelin, että tilaus peruttiin. Eikö mitä, viime viikolla pätkähti karhu postilaatikosta. Jes, mitään ei oltu kolmesta yrityksestä huolimatta peruttu.Tänään peruutus on kuulemma rekistöröity ja joudun maksamaan VAIN 40 euroa lehdistä joita en ole nähnyt lainkaan! Maksettava lasku tyhjästä on, mutta suosittelen ÄLKÄÄ TILATKO SANOMA OSAKEYHTIÖLTÄ MITÄÄN. Tyhjän saa pyytämättäkin!
Jouni Larnos
31.10.2023
Sanoma Media Finland Oy
Harvoin kuulee niin röyhkeää asennetta asiakaspalvelijalta kuin 15.12. aamulla klo 9 paikkeilla kuuden minuutin maksullisen jonotuksen jälkeen. Asiani koski tilaamaani Aku Ankka Junior lehteä, joka ei tullut sovitusti 2.12. Kuunnelkaapa nauhoite ja kouluttakaa työntekijänne!
Jouni Orkoneva
29.10.2023
Sanoma Media Finland Oy
Sanoma-mediatilin sähköpostin vaihtaminen ei onnistu sähköisesti. Vanha käyttäjätunnus - sähköpostiosoite - on poistunut käytöstä. Yhteystietoja, joihin voi soittaa, pitää etsiä kissojen ja koirien kanssa.Jonotan nyt (tähän asti 10 minuuttia) asiakaspalveluun, joka on maksullinen.Miten voi ison mediatalon sähköinen liittymä olla näin huonosti hoidettu?
Kimmo Niemi
27.10.2023
Sanoma Media Finland Oy
Kohtelee työntekijöitään kuin kuraa. Ainoa tavoite on tuottaa rahaa osakkeenomistajille. En voi suositella tämän roskafirman mitään palveluita kenellekään. Onneksi yhä useampi on alkanut ymmärtää mikä on tämän yhtiön perimmäinen tarkoitus.

Lisää arvostelu

Kartta

Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki
Sanoma Media Finland Oy