Masku Leväsentie 2, B, 70700 Kuopio

Masku

183 Arvostelut
  • keskiviikko10–18
  • torstai10–18
  • perjantai10–18
  • lauantai10–17
  • sunnuntai11–16
  • maanantai10–18
  • tiistai10–18
Masku Leväsentie 2, B, 70700 Kuopio

Liiketoiminnasta

Masku – Kuopion myymälä / Masku.com | Tervetuloa Maskuun!

Yhteystiedot

Soita meille
+358201211560
Leväsentie 2, B, 70700 Kuopio

Tunnit

  • keskiviikko10–18
  • torstai10–18
  • perjantai10–18
  • lauantai10–17
  • sunnuntai11–16
  • maanantai10–18
  • tiistai10–18

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Luottokortit
  • NFC-mobiilimaksaminen
  • Esteetön pysäköintialue
  • Maksukortit
  • Kotiinkuljetus
  • Asioiminen sisällä kaupassa
  • Toimipaikkanouto
  • Kokoamispalvelu

Suositellut arvostelut

Tiina Riihola
23.01.2024
Masku
Asiakaspalvelu huono kun vähän työntekijöitä. Tuotteet laadukkaita ja kestäviä
Markus Korhonen
02.01.2024
Masku
Ostin ensimmäisen kerran Maskusta ja hyvin todennäköisesti myös viimeisen. Rahat kelpaavat, mutta mitään asiakaspalvelua ei saa. Varastonoutona tilatussa tuotteessa oli yhdessä paketissa vaurio, josta sanoin jo varastomiehelle tuotetta noutaessa. Neuvoi tekemään reklamaation netin kautta. Nyt ei ole kuulunut mitään. Aiempi tuotekysely kuukausi sitten odottaa edelleen vastausta Kuopion liikkeeltä. Ensi viikolla pitänee olla yhteydessä kuluttajansuojaviranomaiseen. Josko se sieltä kautta liikkeelle lähtisi.
Petri Kotela
28.12.2023
Masku
Ostin 900€ sängyn ja sain suht nopean palvelun toimittamisen suhteen ja myynti oli kohtuullinen tapahtuma. Perus kivijalka toimintaa. En suosittele hyvää enkä pahaa.
Joel Saastamoinen
11.12.2023
Masku
Ei voi valitettavasti suositella. Tuli hankittua paljon huonekaluja heiltä. Monessa tuotteessa hinta on esillä normaali hintana ja tarjoushinta on näkyvissä vain netissä ns. klubihintana (tässä moni voi mennä halpaan eli kannattaa tutustua netissä rauhassa hintoihin). Ei tullut mieleenkään tehdä Google-arvostelua, mutta tämänpäiväisen jälkeen täytyy varoittaa muita!Kaikista tilauskerroista tuli reklamaatioille aihetta: 1) Tv-tason vetolaatikko ei asentunut normaalisti valmistusvian vuoksi 2) Fly:n kallis jenkkisänky sisälsi viallisen petauspatjan, sillä siitä puuttui 5-7cm jalkopäästä ja se oli likainen (tätä sai odotella 2kk, että sai uuden) 3) Belluksen sohvan ruuveille oli tehty mittavirheet eli kaikkia ruuveja ei saanut asennettua sohvan jaloille 4) Myyjä-esimies tilasi liian pitkät sohvan niskatuet ja unohti käsitellä reklamaationi (tuli melkein kuukausi odoteltavaa ja toimitus kesti myös todella kauan) Hyvityksenä kaikesta sain 80 euron lahjakortin (ei myymälästä vaan Maskun omasta reklamaatio-osastosta).Ajattelin, että maksan kaiken kerralla tai kertalaskulla, mutta myyjä alkoi suositella Tuohi-korttia ja sanoi että saa siitä bonusta myös itselleen. Myymälässä näin esitteen kassalla, jossa sanottiin että saa 40kk korottoman ja kuluttoman maksutavan sille, jos avaa kortin ensimmäistä kertaa. Päätin ottaa kortin, ja kappas.. tätä 40kk korotonta ja kulutonta -etua (jota mainostettiin siis myymässä sekä netissä vieläkin) ei kuitenkaan ollut laitettu minun kortille. Yritin reklamoida tästä asiakaspalveluun, joka ohjeisti olemaan yhteydessä kaupan esimieheen, joka on myös myyjä, joka teki tämän kortin, niin asia ei edistynyt valitettavasti vaan tapaus kiellettiin sieltä. Esimies väittää, että Tuohi-kortissani on kertamaksu vaikka siitä on teillä mainos sivulla, että kaikki uudet saavat 40kk korottoman ja kuluttoman osamaksun sille (myös minun myöhässä saapuneessa laskussa on osamaksu ja summa osamaksulle) ja vääristelee tapahtumaa sanoen, ettei osamaksu ole mahdollinen korottomasti, koska en ole halunnut osamaksua alussa vaikka Tuohi-kortin ehdoissa on kerrottu, että sekä osamaksu että kertamaksu on pätevä ja teidän mainos puhuu tästä korottomasta Tuohi-edusta niin myymälässä kuin nettisivuilla maksutavat-kohdassa. Kassalla ollessa olen sanonut myyjälle, että voisin maksaa kerralla, mutta kerta nyt on Tuohi-kortti niin voin maksaa myös tosiaan halutessani osissa, kun teillä on tuo hyvä etu (viitaten koroton ja kuluton osamaksu).Olen nyt laittanut tästä Maskun viralliselle reklamaatio-osastolle valituksen ja jään odottamaan - ja joudun olemaan yhteydessä kuluttajamieheen tapauksesta tarvittaessa. Todella pettynyt olo ja yllättynyt miten reklamaatio käsiteltiin: menin jo aiemmin kehumaan Maskun asiakaspalveluun aiemman reklamaation yhteydessä kauppanne esimiestä ystävällisyydestä kauppoja tehdessä, mutta joudun perumaan sanani. Todella hävytöntä palvelua tällainen kaikkien reklamaatioiden jälkeen!
Maarit Kaikkonen
27.11.2023
Masku
Myymälänne esimies huijasi Tuohi-kortissa, on otsaa! Sietäisi hävetä. Kyllä sen edestään löytää ja näyttää olevan muitakin petettyjä!
- Saastamoinen
24.11.2023
Masku
Joku poisti vanhan arvosteluni. Päivitys 29.4: Viimeisimmästä Savona-parvekedivaanista puuttui tyyny, kaksi tyynyä oli rutattu pakettiin ja pöydän pöytälevy on sahattu väärin ja siksi ei sovi tähän pöytään. Onneksi tämä sentään sujui nopeasti, kun sain kuittauksen, että uusi pöytä ja yksi tyyny tulossa. Jos olisitte arvostaneet asiakasta, olisitte hoitaneet myös tuon Tuohi-kortin kuntoon ja laittaneet hyvitykseksi isomman lahjakortin. Itsekin yrittäjänä annan asiakkaille reilun korvauksen, jos sattuu jokin virhe joskus tulemaan. Tilausten arvo oli teille n. seitsemäntuhatta euroa ja kaikista epäonnistuneista tilauksista (joka tilauksessa oli virheitä) sain yht. hyvitystä 80e lahjakortin verran. Reilumpaa olisi ollut antaa vaikka 500 euron lahjakortti ottaen huomioon kaikissa tilauksissa virheitä ja näiden selvittelyyn mennyt myös paljon aikaa ja odottelua tullut kuukausitolkulla + ylihinnoittelu kassalla. 1. ostokerralla luulin esimiehenne tekevän reilun tarjouksen huonekaluista hänen puheiden perusteella kun väitti, että tekee parhaan mahdollisen hinnan mihin pystyy, mutta tosiasiassa ne oli myyty pelkillä klubihinnoilla ja osassa jopa kalliimmilla hinnoilla + kampanjan 10% lisäale oli jäänyt antamatta. Ei mennyt tosiaan reilulla tavalla teillä. Itselle ei tulisi mieleenkään huiputtaa asiakkaita, mutta teillä se taitaa olla arkipäivää, kun arvosteluja nyt luen.
Eija Hannele
09.11.2023
Masku
En voi kyllä suositella. Ostin yöpöydän mallikappaleen ja myyjä puhui naarmuta. En avannut laatikkoa kun vasta kotona ja pohja on osittain halki. Ei vaihto- eikä palautusoikeutta koska mallikappale. Sain alennusta vain 9e. Jätin soittopyynnön myyjälle mutta takaisin ei ole soitettu eikä kukaan vastaa kun yrittää soittaa. Toivottavasti joku ottaa mun kokemuksesta opiksi ja on tarkempi. Jäi huijattu maku.
Mikko Savolainen
01.11.2023
Masku
En suosittele ostamaan ainakaan sänkyä täältä. Svane sängyssä oli syvä painauma nukkujan kohdalla 6kk käytön jälkeen. Masku ei vastaa edes reklamaatio viesteihin, vaikka sängyllä pitäisi olla 20v takuu…
Riituska
28.10.2023
Masku
Sekava, sotkuinen ja ahdas. Väkisin myyntiä ja yritetään myydä kaikkein kalleinta kuuntelematta asiakasta.
Jaana Kekäläinen
26.10.2023
Masku
Onnetonta asiakaspalvelua! Puutarhakalusteet olivat ulkona ja kastuneet vesisateessa ja me olimme kiinnostuneita tuoleista. Myyjä totesi että ne ovat varmaan vähän märkiä mutta voittehan käydä katselemassa. Ei puhettakaan että hän olisi esitellyt saatikka kuivannut tuoleja että olisimme voinut istua ja kokeilla. Useita myyjiä oli paikalla että kiirettä ei ainakaan ollut.

Lisää arvostelu

Kartta

Leväsentie 2, B, 70700 Kuopio
Masku