CarStation - Sello Ratsukatu 3, 02600 Espoo

CarStation - Sello

153 Arvostelut
  • keskiviikko10–19
  • torstai10–19
  • perjantai10–19
  • lauantai10–18
  • sunnuntai12–18
  • maanantai10–19
  • tiistai10–19
CarStation - Sello Ratsukatu 3, 02600 Espoo

Liiketoiminnasta

Rengashotelli Espoo, Helsinki, Turku | CarStation | Rengashotellissamme säilytät talvi- tai kesärenkaat turvallisesti! Palveluihimme kuuluvat myös tuulilasin vaihto, rengastyöt ja autopesut. Tutustu!

Yhteystiedot

Soita meille
+35892976050
Ratsukatu 3, 02600 Espoo

Tunnit

  • keskiviikko10–19
  • torstai10–19
  • perjantai10–19
  • lauantai10–18
  • sunnuntai12–18
  • maanantai10–19
  • tiistai10–19

Ominaisuudet

  • Luottokortit
  • NFC-mobiilimaksaminen
  • Maksukortit

Suositellut arvostelut

Jorma Mononen
13.01.2024
CarStation - Sello
Pesee auton kuin auton puhtaaksi käsin. Eikä hintakaan päätä pakota. Helppoa asiointia, asiakaspalvelussa voisivat hieman vähemmän tuputtaa lisäpalveluita.
Juha Malm
31.12.2023
CarStation - Sello
Paikkautin kiveniskemän tuulilasissa, paikkaus sujui nopeasti ja sovitulla tavalla. Ennen auton viemistä Car stationiin olin vahannut sen käsin ja tiedän, että siinä ei ollut yhtään painaumaa pelleissä. Paikkauksen jälkeen oli - kun reklamoin seuraavana päivänä asian - tiedettiin jo valmiiksi, ennenkuin olimme autolle edes kävelleet, kummalta puolen työ oli tehty ja siten ei edes mahdollista että virhe on heillä aiheutunut...:) Varmaan vastaa alan keskimääräistä toimintatapaa, mutta harmillinen suhtautuminen asiaan, joka on puolin ja toisin kuitenkin mitätön. Varmaan pitäisi kuvata peltipinnat ennen jokaista käyntiä...nyt monivuotinen asiakkuuteni täällä päättyi.
Kimmo Haapanen
23.12.2023
CarStation - Sello
Ei mennyt palvelukokemus nappiin.Meillä oli renkaat rengashotellissa heidän kauttaan. Myimme auton kesällä, ja olisimme tarvinneet renkaat. Meille sanottiin, että emme voisi renkaita saada 3 viikkoon, koska henkilö, jolla ainoat avaimet hotelliin oli, oli lomalla.Tätä ihmeteltiin ihan vaihtoautokaupassa asti, pyysivät vielä asian varmistamaan. Soitimme toisen kerran, ja tällä kertaa väittivät, että renkaitamme ei ole heidän hotellissa. Puheluun vastaaja ei suostunut myöskään asiaa yhtään jatkoselvittämään, ja puhelu päättyi. Meidän piti kaivaa kuitteja ja todistaa ensin heille, että heillä on meidän viime talvena ostetut renkaat ennen kuin suostuivat myöntämään, että heillä on meidän renkaat. Tämän jälkeen vain totesivat, että ei voi mitään, renkaita ei saa kuin vasta 3 viikon päästä.Vaihdoimme rengashotellitarjoajaa.
Esa Lindholm
19.12.2023
CarStation - Sello
Muuten hyvä palvelu ja pesu mutta helmat jäivät likaisiksi. Olisi voitu edes vähän enemmän hinkata niin olisi kyllä lähtenyt lika pois. Kiireestä ei ainakaan johtunut sillä kävin illalla ja olin ainoa asiakas. En vie uudestaan.
Olli Ruth
12.12.2023
CarStation - Sello
Nyt tiedän, että tuulilasin vaurioituminen kiveniskemän korjauksessa (korjausterän hyppääminen ja siitä seuraava lasin alkuperäistä vauriota isompi naarmuuntuminen) eivät ole työvirhe. Vahinko jää asiakkaan tappioksi ja vielä veloitetaan täysi maksu! Eli vastuu työn laadusta/tuloksesta jää kokonaan asiakkaalle.--Kiitos firman vastauksesta. Kuten jo sanoin hyvä nyt tietää asia, osaan ottaa jatkossa huomioon. Asentajan arvion mukaan pieni, juuri paikkaamisen veroinen nastan iskemä kasvoi nyt alkuperäistä suuremmaksi vaurioksi tuulilasin näkökentässä. En tiennyt että näin voi käydä ja vastuu on minun, asiakaan. On myös rajatapaus, onko poraterän lipsuminen ehdoissa mainittu lasi altistuu rasitukselle". Tuolla perusteella mikä hyvänsä työvirhe jää asiakkaan kontolle
Markus Viljanen
30.11.2023
CarStation - Sello
Välttäkää asiointia tässä yrityksessä, huolimatonta, autoja vaurioittavaa toimintaa ja vaurioiden korvauksia saa hakea omalta vakuutusyhtiöltä!Asioin marraskuussa 2021 Carstation Sellossa, minun autolle tehtiin talvirenkaiden vaihto, kesärenkaiden pesu ja auton pesu.Hain autoni ja maksoin työn 85 eur tiskillä, huomasin tullessani pestylle autolleni että takapuskurissa oli selkeitä naarmuja ja raahaamisen jälkiä mitä autossani ei ollut kun toin auton pesuun. Autossani on (oli) virheetön syyskuussa maalattu takapuskuri, työ tehtiin Laakkonen Espoon keskuksessa. Autoon laitettiin silloin samalla kovavaha ja autoa ei oltu pesty sen jälkeen, olen ainoa joka autoa käyttää ja olen täysin varma, että takapuskuri oli virheetön, kun toin autoni pesuun. Naarmut olivat paikassa mihin ne eivät voi tulla normaalissa ajossa.Ilmeisesti renkaat ovat osuneet takapuskuriin kun ne on nostettu alas auton takakontista. Renkaat olivat kangaspusseissa joiden alla vielä muovipussit mutta nasta silti naarmuttaa niiden läpi auton pintaa, kun se osuu auton maalipintaan. Takapuskuriin jäi kolmeen kohtaan jäljet kun renkaat on nostettu alas autosta.Pyynnöstäni työnjohtaja tuli ja tarkisti jäljet ja lupasi tarkistaa videolta mitä työntekijä on tehnyt. Videolla näkyy vain työntekijän selkä, ei näy osuuko vai ei rengas noston aikana auton takapuskuriin. Puskuriin jääneet jäljet olivat kyllä täysin samassa linjassa missä työntekijä nostaa renkaat pois autosta.Keskustelun jälkeen työnjohtaja suostui ottamaan auton takaisin että syntyneet jäljet myllytettäisiin pois, täten myöntäen että jäljet on syntynyt heidän toimesta (mikä tosin oli siis täysin ilmiselvää). Jäljet lähtivätkin silmämääräisesti kahdesta kohtaa myllyttämällä pois, kohdista missä oli kevyemmät jäljet. Mutta kohta missä oli syvin naarmu, myllyttäjä rikkoi maalipinnan myllytyskoneella (amatöörimäinen virhe) ja nyt takapuskurin maalipinta on konkreettisesti läpi rikki ja jälki on merkittävä!Työnjohtaja siinä sitten totesi että hän ei ota mitään vastuuta syntyneestä vahingosta, eli tämä Carstation Sellon aiheuttama vahinko on nyt siis hänen mielestä jonkun muun kuin heidän vastuulla! Suomessa ei kyllä toimita näin, ei ainakaan lain mukaan toimittaessa.Olin yhteydessä yrityksen johtajaan ja kerroin että mielestäni tämä vahinko on heidän yrityksen aiheuttama ja ainoa vaihtoehto on että autoni takapuskuri pitää valitettavasti maalata kokonaan uudestaan, tämän kyllä pitäisi mennä heidän vastuuvakuutukseen. Yrityksen johtajan vastausta suoraan lainatakseni: ”Carstation ei vastaa tapauksesta, puskuri on muovia joten vaan sen takia ei kannata maalata puskuria. Jos et ole tyytyväinen päätökseen aina voi olla yhteydessä kuluttajasuojaan.”Tosin kun seuraa täällä annettuja arvosteluja, taittaa olla tälle yritykselle tavanomainen toimintamalli, että pestä kädet aiheutetuista vaurioista törkeästi, eli ilmeisesti vastuuvakuutus jäänyt ottamatta.Itse teen yrityksen toiminnasta viranomaisille valituksen ja yritän saada yrityksen vastuuseen aiheuttamistaan vaurioista.Jos arvostatte autoanne, älkää asioiko tässä yrityksessä!
Tuomas Karjalainen
07.11.2023
CarStation - Sello
Aina asiallinen, ripeä ja ystävällinen palvelu, mitä nyt joskus sisätilojen siivous jätti toivomisen varaa ja ehkä rengaspaineanturien kalibrointi voisi kuulua hintaan (joka olisi sitten epäilemättä femman korkeampi :-).Mainio; aina hoituu kaikki.
John Smith
31.10.2023
CarStation - Sello
Carstationin (Sello) pesusta ensimmäinen ja viimeinen kokemus, pesin käsin itse uusiksi huonon pesujäljen vuoksi. Hämärässä hallissa ei saa todellista kuvaa jäljestä/jäljistä. Pikku naarmuja oli haettaessa enemmän kuin vietäessä. Shellin automaattipesu sai uuden asiakkaan.Typeryyksissäni ajattelin, että rengashotelli varmaan toimii. No, toimii ja toimii. Asiakaspalvelu on huonoa ja joustamatonta, mitään pitkäjänteistä asiakassuhdetta ei tavoitella, rahat pois ja siinäpä se. Vianor sai uuden asiakkaan.
Timo Koskinen
30.10.2023
CarStation - Sello
Äänestin juuri viimeisen kerran jaloillani tästä puljusta. Työn jälki täysin ala-arvoista ja virheet sekä käytös röyhkeitä. Olisi pitänyt uskoa aikaisemmin näitä arvosteluja ja heittää tukemasta tälläisiä yrittäjiä. Suoraan ajoin toiseen firmaan korjaamaan näiden radikaalit virheet, auto märkänä sisältä useista paikoista. Jopa kuskin kohdalta katosta. Katsokaa kuvia ja miettikää että kannatteko rahat tänne, auto oli myös ulkoa likainen mutta en ennen ajoa kerennyt kuvailla, joten ei ole reilua laittaa semmoista. Vastinetta tai anteeksipyyntöä en enään tältä porukalta jo paikalla tapahtuneiden vähättelyiden sekä totuuden kieltämisen vuoksi kaipaa mutta noilla tuloksilla sisäpesut ja ulkopesut sekä hotelli että rengastyöt menee muualle. Asiakkaan halveksunta ja vähättely sekä totuuden vääristely taitaa muutenkin olla verissä kun muita palautteita lukee.
Maj Afi
30.10.2023
CarStation - Sello
Kassa tyypi ei ole ystävällinen, pitäisi käydä asiakaspalvelun kurssille.Kävin vaihtaamassa renkaiden, työntekijä rikkoi pyörän pultti, ei mitään korvausta eikä vakuutuksia eikä vastuun ottaminen, ja jos yrität valittaa niin varttia kutsutaan paikalle häiritsemisestä syystä.Eka se sanoi menee hakemaan uusi pultti ja me korjataan se, seuraavana päivänä tulin sanomaan että uusi pultti ei löytynyt, tyyppi käännyi 360° ja sanoi emme ottaa vastuu "

Lisää arvostelu

Kartta

Ratsukatu 3, 02600 Espoo
CarStation - Sello