LämpöYkkönen Oy Koivupurontie 6, 40320 Jyväskylä

LämpöYkkönen Oy

74 Arvostelut
  • keskiviikko8–16
  • torstai8–16
  • perjantai8–16
  • lauantaiSuljettu
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai8–16
  • tiistai8–16
LämpöYkkönen Oy Koivupurontie 6, 40320 Jyväskylä

Liiketoiminnasta

Ilmalämpöpumput ja maalämpöpumput | Lämpöykkönen.fi | Lämpöykkönen tarjoaa ympäristöystävällisiä lämmitys- ja viilennysmenetelmiä jotka auttavat säästämään energiaa. Ilmalämpöpumput ja maalämpöpumput ovat osa

Yhteystiedot

Soita meille
+358207424100
Koivupurontie 6, 40320 Jyväskylä

Tunnit

  • keskiviikko8–16
  • torstai8–16
  • perjantai8–16
  • lauantaiSuljettu
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai8–16
  • tiistai8–16

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Esteetön pysäköintialue

Suositellut arvostelut

jyrki relander
25.01.2024
LämpöYkkönen Oy
Takuu korjaus, 1.3 jätetty korjaus pyyntö, 10.3 ei yhteyden ottoa. Neljäs vika kymmeneen kuukauteen. Asennus virheitä, sulatus kaapeli sökö, puhaltimen rumpu epätasapainossa ja nyt sisäyksikön vika, en suosittele laitteistoja enkä yritystä kumppaniksi. Asentajat kyllä miellyttäviä, auto kuormaliinoilla kasassa pysyviä romuja. Ei pitkäikäinen yritys
Juha Ahola
25.01.2024
LämpöYkkönen Oy
Sujuvaa ja mutkatonta toimintaa timanttiporauksesta sisä- ja ulkoyksikön asennukseen asti sekä siisti työn jälki. Nuoret ja reippaat asentajat laittoivat laitteet toiminaan reilussa parissa tunnissa. Lopulliset sähkötyöt tulevat kohteen haasteellisuuden vuoksi jälkikäteen, mutta täyden kympin toimintaa, jos sekin osuus sujuu vielä samaan malliin.
Antti Hakkarainen
07.12.2023
LämpöYkkönen Oy
Jos haluat asioiden onnistuvan, älä tilaa palveluja Lämpöykköseltä. Jos saatavuuden tms. vuoksi on pakko kuitenkin tilata palveluja heiltä, varaudu aivan käsittämättömään määrään säätämistä, tupeltamista ja huonoa kommunikaatiota. En muista koska viimeksi sinänsä yksinkertaisessa työssä olisi mennyt lähes jokainen asia pieleen, ja yhtäkään asiaa ei korjattu omatoimisesti ilman loputonta vääntämistä. Yhteydenpito myyntitapahtuman jälkeen firmalla on erittäin huonoa, ja asioiden vieminen maaliin ei ole tuttu konsepti Lämpöykkösille. Ts. rahat kelpaavat, ja sen jälkeen homma rupeaa joka osa-alueella reistaamaan.Tilasin maaliskuun alussa multi-split Toshiban asennuksella ja sähkötöillä. Asennusaika meni toukokuulle, mikä on ok. Edellisenä päivänä asennus peruttiin, ja siirrettiin 2-3 viikon päähän. 2. yrityksellä asennus peruttiin asennusaamuna. Olin jumpannut tavarat pois asentajien tieltä kummallakin kerralla, ja tätä hupia sai siis harrastaa yhteensä kolmeen kertaan…3. asennusyrityksellä asentajat puhuivat, että joku tulee “joskus myöhemmin” tekemään sähkötyöt. Asennusaika meni pitkälle sen vuoksi, koska kylmä+sähköluvat omaavien asentajien kalenterit olivat täynnä. Lopulta paikalle tuli jostain Keski-Suomesta pelkkä kylmäluvat omistava asentaja. Soittelin perään työnjohdolle, että tarkoituksena on tehdä kaikki kerralla, joten he järjestivät sähköfirman tekemään sähkötyöt saman päivän aikana. Tämä ei olisi onnistunut, jos en olisi asiaa heti itse hoitanut ja ottanut esille.Laitteet asennettiin lopulta 3. yrityksellä. 1. sisäyksikön läpivienti unohtui tiivistää, 2. sisäyksikön kondenssivesiputki oli tulpattu: Vedet valuivat seinälle ja parketille. Seinät olivat kuin sveitsiläistä juustoa, täynnä reikiä, kun koneen sijoituspaikkaa oltiin harjoiteltu. Ohjekirjassa luki minimietäisyydeksi katosta ~6,5cm, mutta laite asennettiin ~3cm korkeudelle. 1. yksikön putket seinällä ovat ~5cm/metri kaadolla, sillä timanttiporaajan ja asentajan välinen kommunikaatio ei pelannut, eikä asentaja viitsinyt putkivetoa sen nätimmin tehdä.Yhdellä kertaa korjattiin läpivienti. Toisella kertaa korjattiin tukossa oleva kondenssivesi. Maalausfirmasta piti tulla 3. kerran jonkun korjaamaan seinän ylimääräiset reiät. Tämä ei edennyt ennen kuin itse monta kertaa olin asiasta yhteydessä. Lopulta vajaa kuukauden kuluttua soittelivat, ja ehdottivat, että ensiksi tulisivat kittaamaan reiät, sen jälkeen maalaamaan.. Eli jatkuvasti pitäisi päivystää kotona ja päästää ihmisiä milloin minkäkin asian vuoksi sisälle korjaamaan jälkiä. Totesin, että parempi varmaan kitata ja maalata reiät itse. Parvekkeella 1. sisäyksikön poistoveden kaato oli 3 metrin matkalla n. 1cm, korjasin itse.Laitteista ei tullut tilausvahvistusta. Sen sai vasta asennuksen jälkeen pyytämällä. Tarjouksessa oli yhdet laitteet, toiset laitteet asennettiin seinälle (asia selvisi vasta asennuksen jälkeen). Tilausvahvistuksessa oli mainittu kolmannet laitteet. Ainoa mikä eri lapuissa täsmäsi oli laitteiden merkki.Laitteista puuttui ajastintoiminto, joka oli tarjouksessa. Lämpöykkönen lupasi toimittaa ajastimet jälkikäteen. 1kk väännön jälkeen he ovat saaneet toimitettua vain yhden ajastimen. Se piti hakea 11km päästä polkupyörällä Kaukokiidon terminaalilta, koska en voinut päivystää työajalla kotona yhtä pakettia. Toista vielä odotellaan, ehkä sieltä joskus tulee.Käyttökuntoisesta laitteistosta annan toisen tähden. Aikaa ja hermoja meni paljon enemmän kuin mielestäni on kohtuullista. Jatkuva säätö, epäammattimaisuus, huolimattomuus ja prosessin joka vaiheessa ollut valtava kitka kertovat dysfunktionaalisesta yrityksestä. Homma köhii pahasti, ja se mitä tehdään, tehdään päin prinkkalaa niin, että satapata kertaa joudutaan korjailemaan asioita jälkikäteen. Kukaan yrityksessä ei ole minkäänlaisessa vetovastuussa ongelmista, vaan kristallinkirkkaana linjana on väsyttää asiakkaat luovuttamaan.Suosittelen tämän kokemuksen perusteella asioimaan ihan missä tahansa muualla, jos se suinkin on vain mahdollista.
Paavo Jäntti
29.11.2023
LämpöYkkönen Oy
0/5 palvelu. Kolme kertaa sovimme asentajan saapuvan. Yhdellä kerroista asentaja soitti, ettei pääsekään, mutta monta tuntia sovitun ajan jälkeen. Muilla kerroilla ei minkäänlaista ilmoitusta, vaikka kyselin vaihteestakin. Huolto jäi toteutumatta.
Anna Silén
28.11.2023
LämpöYkkönen Oy
Aivan kaikki alusta loppuun päin helvettiä. Asennus myöhässä, tavarat odotti pihassa auton parkkipaikalla pari viikkoa pahvilaatikoissa Suomen syksyssä, osa asennukseen tarvittavista tavaroista myöhässä (mm sulanapitokaapelit yli viikon myöhässä asennuksen jälkeen, pakkasia oli jo), asentajat ja työnjohto aivan ulkona keskinäisistä aikatauluista, alihankkijoita purkutöille ei löydy ennen kuluttajaneuvonnan väliintuloa, asiakkaan yhteydenottoihin ei vastata, kone ei pelaa...Ottakaa vaikka naapurin Pirkko-Petteri tekemään uus lämmitys-systeemi, mut jos tarkoitus on pitää mielenterveys hyvällä mallilla niin älkää sekaantuko tähän katastrofiin.
Jerri Jaatinen
03.11.2023
LämpöYkkönen Oy
Kyllä on tosi huono asiakaspalvelu,pumppu asennettiin väärin ja eivät suostu korjamaan,mitään en kyseisestä firmasta enää osta
Teemu Tolvanen
31.10.2023
LämpöYkkönen Oy
Huoltoleasingillä ostettu ilmavesilämpöpumppu on täyttä kusetusta.Laitteet ei ole toiminut puoleen vuoteen ja korjaajia ei saada paikalle eikä osata edes aikataulua luvata. Maksut kyllä juoksee, mutta palvelu on nolla.
Kimmo Pulkka
28.10.2023
LämpöYkkönen Oy
Ilmalämpöpumpun asentaja tuli minuutilleen silloin kun oli sovittu. Homma hoitui jouhevasti, asentaja kertoi lopuksi mitä kaikkea oli tehnyt ja piti käyttöopastuksen. Nyt rivaria viilentää Toshiba ja on kyllä jokaisen pennin arvoinen laite.

Lisää arvostelu

Kartta

Koivupurontie 6, 40320 Jyväskylä
LämpöYkkönen Oy