XBIL Kuninkaanväylä 35 b, 20320 Raisio

XBIL

43 Arvostelut
  • keskiviikko10–18
  • torstai10–18
  • perjantai10–18
  • lauantai10–15
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai10–18
  • tiistai10–18
XBIL Kuninkaanväylä 35 b, 20320 Raisio

Liiketoiminnasta

XBIL - Ihmisläheinen autokauppa | Laaja valikoima sähkö- ja hybridiautoja. Palvelemme Hyvinkäällä, Tampereella, Porissa ja Turun seudulla. Tervetuloa järkikaupoille XBILille!

Yhteystiedot

Verkkosivusto
Soita meille
0447339933
Kuninkaanväylä 35 b, 20320 Raisio

Tunnit

  • keskiviikko10–18
  • torstai10–18
  • perjantai10–18
  • lauantai10–15
  • sunnuntaiSuljettu
  • maanantai10–18
  • tiistai10–18

Ominaisuudet

  • Esteetön sisäänkäynti
  • Luottokortit
  • Esteetön pysäköintialue
  • Kotiinkuljetus
  • Asioiminen sisällä kaupassa

Suositellut arvostelut

Ahti Kortelainen
07.01.2024
XBIL
Ostin auton etänä. Autossa ilmennyt lämmityslaitteen vika (n. 1000,-) ja väärän mallisten talvirenkaiden vaihto menivät mukinoitta myyjän piikkiin. Kaikin puolin ystävällistä ja nopeaa palvelua sain. Suosittelen!
Mika Helminen
12.12.2023
XBIL
Kukaan ei yhteyttä ottanut.
Aleksandr Kajava
05.12.2023
XBIL
Erittäin hyvä ja nopea palvelu!!! Suosittelen kaikille!!!
marko tuliniemi
16.11.2023
XBIL
Aivan mahtavan asiallista asiakaspalvelua. Sakariakselle kiitos!
Ville-Veikko Vuorimaa
12.11.2023
XBIL
Entisen auton vakuutukset ja verot jäivät maksettavakseni, kun omistajuutta ei siirretty säällisessä ajassa liikkeelle. Ei edes pahoiteltu saati hyvitetty. Samoin vaihtoautosta puuttuvan vakiovarusteen (schuko-laturi) osalta sanottiin, ettei ko. laite sisälly nykyään vakiovarusteisiin. Tämä ei pidä paikkaansa. Myös laitteen säilytyspussukka löytyi autosta myöhemmin.
Rebecca
31.10.2023
XBIL
Oli viimeinen asiointi tässä firmassa,EN TODELLAKAAN SUOSITTELE kenellekkään!Ostimme BMW X5 2018 Raision toimipisteestä millä oltiin myynti ilmoituksessa ajettu 139t , mutta todellisuudessa 142tkm ja huollettu 140tkm kohdalla ja muutenkin erittäin ”hyvä huolto historia”.-Myyntihetkellä myyjä kertoi että autossa huollettu 10tkm välein ja viimeisin huolto tosiaan tehty 140tkm kohdalla-Kauppan teon jälkeen myyjä antoi lapun missä lukee huoltoajankohdat , paperilla kyllä näytti hyvältä mutta todellisuudessa ei mitään merkintöjä siitä mitä huolloissa on tehty. BMW huolto oli sitä mieltä että on vain luettelo siitä mahdollisesta huollosta tai vain avaimen luvusta.-140tkm kohdalla huollettu auto ilmoitti 4pvää myöhemmin autonoston jälkeen että öljy minimissä että lisää öljyä välittömästi. (Öljyä meni reilu 4litraa vaikka auto oli huollettu 2tkm sitten.)Viikkoa myöhemmin auton oston jälkeen syttyi moottori vikavalo.Olimme myyjään yhteydessä asiasta ja muutenkin vioista mitä olimme huomanneet kuluneen viikon aikana.Myyjä ei ottanut reklamaatiota vastaan, sähköposti täytyi lähettää jälkimarkkinointiin.Jälkimarkkinointi vastasi meille että olemme keksimällä keksineet viat ja että olemme lisänneet liikaa öljyä autoon.Vaadimme että viat selvitettäisiin.Meidät ohjattiin heidän yhteistyökumppanin korjaamolle missä meille sanottiin että he eivät voi näitä vikoja selvittää.Veimme auton Bmw huoltoon vianselvitykseen missä selvisi että autossa on:MOOTTORIN OHJAUSVOIMANSIIRTOALUSTA viallisia!Auton vianselvityslasku oli 850€ mistä Xbil monen sähköpostin jälkeen lupautui maksamaan 250€.Xbil:in jälkimarkkoinointi oli sitä mieltä että heillä ei ole tässä kohtaa mitään kiinnostusta korjata autoa tai vaihtaa autoa ehjään.Ostimme auton oston yhteydessä heiltä X turvan (1200€), mikä pitäisi taata ostajalle turvalliset kilometrit.Jälkimarkkinointi oli sitä mieltä että viat voisi korjata sitä kautte.Selvisi että tämä turva korvaisi moottorin ohjauksen ja meille tulisi maksettavaa oma vastuu 100€ + voimansiirto(vaihdelaatikko) ja alusta.Olimme olleet usealla sähköpostilla yhteydessä jälkimarkkinointiin ja viimeiseksi saimme toimitusjohtajalta sähköpostia ,jolloin päätimme ottaa kuluttajasuojaan yhteyttä.JÄLKIMARKKINOINTI EI VASTANNUT KULUTTAJA ASIAMIEHELLE!Olimme yrittäneet vaihtaa autoa ehjään, vaatia että autoliike ottaa vastuun korjata ulkomailta tuomansa auton koska nämä viat eivät synny viikossa ne olivat myyntihetkellä.Ja kyllä myös yritimme purkaa koko kaupan.Saimme lopuksi vaihdettua auton normaalilla kaupalla , mutta eivät suostuneet siihen että olisimme ostaneet uutta autoa etäkaupalla jolloin olisimme saaneet tutkia autoa kaikessa rauhassa 14päivän ajan. (Tämä etämyynti kuulemma tehdään poikkeus tapauksissa vain).NYT 3,5KK JÄLKEEN KYSEINEN X5 ON RAISION MYYMÄLÄSSÄ MYYNNISSÄ, ei mitään mainintoja siitä että AUTO ON VIALLINEN..Myyjä pyysi vielä LUOTTAMAAN heihin uuden auton ostossa, mutta mielestäni ”luottamus” ei ole sitä että viallinen auto laitetaan myyntiin lainaten kyseisen auton myynti ilmoitusta ”Maukas, sekä kattavasti varusteltu BMW X5 upealla ulkonäöllä!”
Miika Hietanen
27.10.2023
XBIL
Vältä tätä liikettä.Autoa ei kuntotarkastettu vikojen varalta eikä ilmenneistä vioista oteta asianmukaista vastuuta. Asiakasta saatetaan johdattaa tahallisesti harhaan. Asiakaspalvelu asiatonta. Onnekseni auto ei ollut täyspommi 9kk omistuksen aikana.1) Uskomukseni on, että myyntihetkellä asiakasta johdettiin harhaan tietoisesti navigointijärjestelmän toimivuudesta. Oikeasti GPS antenni oli rikki ja liimattu, mutta myyjä(t) uskottelivat koeajon jälkeen, että minun tulee vain ladata mobiilisovellus puhelimeeni
Tommi Savolainen
26.10.2023
XBIL
Aivan loistavaa palvelua. Voin lämpimästi suositella kaikille.
Tommi Ronkko
26.10.2023
XBIL
Hyvä valikoima vähän ajettuja hybridejä

Lisää arvostelu

Kartta

Kuninkaanväylä 35 b, 20320 Raisio
XBIL